opcja 1 opcja 1 opcja 2 opcja 3 opcja 4 opcja 5

szukaj frazę:
mail zaloguj:


Aby korzystać z JAK-a zaloguj się za pomocą maila !
1. przesuwanie swobodne
2. przesuwanie precyzyjne
3. Zaznacz, aby przesunąć
4. Tryby zaznaczania
5. Tło na przeciwko kamery
200. Jak wstawić światło Free Light Photometric
2032. Zaznacz, aby obrócić
2033. Zaznacz, aby obrócić
2034. Zaznacz, aby przeskalować
2035. Tylko zaznacz
2036. Skróty klawiszowe w zaznaczaniu
2037. Zapisywanie zaznaczeń i operacje na zaznaczeniach.
2041. Renderowanie. Stały wybór okna renderowania
2042. Rozmiar renderowania 1200 x 800
2043. Dowolny rozmiar renderowania
2044. Zmiana silnika renderowania
2045. Renderowanie regionu
2046. Sekwencja renderowania
2047. Vray ustawienia standardowe
dla wnętrza /10

2048. Vray ustawienia standardowe
dla wnętrza /18

2049. Vray materiał o lekkim połysku / pół błysk semi-glos /10
2050. Vray materiał o lekkim połysku / pół błysk semi-glos /18
2051. Vray materiał kolor /10
2052. Vray materiał kolor /18
2053. Wstawianie kamery Vray podstawy
2054. Jak włączyć / wyłaczyć tryb ORTO
2055. Skrót do funkcji zaokrąglij.


2056. Kopiowanie w miejscu / 3DS MAX
2057. Kopiowanie z przesunięciem, obrotem lub skalowaniem / 3DS MAX

Inaczej kopiowanie swobodne


2058. Kopiowanie ARRAY szeregowe / 3DS MAX.

Ustalona ilość oraz odległość miedzy obiektami.


2059. Kopiowanie ARRAY ukośne/ 3DS MAX.

Ustalona ilość oraz odległość miedzy obiektami.


2060. Kopiowanie ARRAY dwuwymiarowe/ 3DS MAX.

Ustalona ilość oraz odległość miedzy obiektami.


2061. Kopiowanie ARRAY trójwymiarowe / 3DS MAX.

Ustalona ilość oraz odległość miedzy obiektami.


2062. Materiał podłogi prosty:
duża mapa bitowa rozłożona jeden raz.
Rozmyty połysk i nierówność/10

2063. Materiał podłogi prosty:
duża mapa bitowa rozłożona jeden raz.
Rozmyty połysk i nierówność/18

2064. Polilinia sekwencja pracy
2065. Funkcja zaokrąglij
2066. Daylight system włączanie
2067. Daylight system ustawianie godziny oświetlenia
2068. Daylight system ustawianie kierunek oświetlenia
2069. Wstawianie kamery VRayPhysicalCamera w nowych 3DS MAX-ach
2070. Wnętrze w dzień
ustawienia Ekspozycji

2071. Wnętrze w nocy
ustawienia Ekspozycji

2072. Zewnątrz w dzień
ustawienia Ekspozycji

2073. Zewnątrz w nocy
ustawienia Ekspozycji

2074. Rozjaśnianie renderu
Zwiększanie ekspozycji.

2075. Przyciemnianie renderu
Zmniejszanie ekspozycji.

2076. Głębia ostrości
ustawianie

2077. Korekta perspektywy
2078. Korekta punktu bieli
2079. Cliping kamery
2080. Materiał podłogi:
trzy duże mapy bitowe.
Tekstura podłogi, połyskliwość oraz nierówność.

2091. Skrót do funkcji ODSUŃ
2092. Funkcja ODSUŃ
2093. Vray materiał przezroczystość
2094. Vray materiał przezroczystość
2095. Vray materiał metal
2096. Vray materiał metal aluminium
2097. Vray materiał metal chrom
2098. Vray materiał metal chrom
2099. Vray materiał metal lustro
2100. Vray światło problemy
2108. Vray światło rozwiązania
2109. 3DS MAX światło problemy
2110. 3DS MAX światło rozwiązania
2111. Generator podłóg Moduleo:
Dostępny na stronie producenta: www.moduleo.pl bardzo prosty generator oferowanych produktów.